Saturday, July 17, 2021

Dekat Terasa Jauh

 


Dear Diary, 

Allah menjawab doa aku apabila dia mesej dan menghulurkan bantuan. aku bersyukur ya Allah. masih ada sedikit kasih sayang yang dia cuba salurkan pada aku di saat aku memerlukan sokongan, perhatian dan kasih sayang. tapi, aku juga keliru dengan dia. benar, dia berubah. dari seorang yang penyayang menjadi mamat ketul ais batu. ahh tapi dulu tu pon dia biasa je lakukan pada aku. cuma aku masih tak faham sebab asbab kenapa. 

tahap kejungnya beliau bila pada dia sanggup kunci pintu ... ha ha ha.. memang hati kecewa. memang hati terasa sakit sangat. tapi belaian dan perhatian yang kau berikan saat aku rebah pagi itu juga membuatkan aku keliru. kalau benar tidak lagi sayangkan aku, kenapa begitu sekali perhatianmu. 


Love, 
Chentaa Hatii 




No comments:

Post a Comment