Sunday, September 19, 2021

anxiety attack

 bismillahirrahmanirrahim

its been hard for me this 2 days.. 

but.. alhamdulillah i am survived till now 


kelmarin borak dengan kawan yang dh lama kawan.

kawan dari zaman diploma.

bila bgtau dia condition aku..

tetiba dia bukak tazkirah pasal depress 

cakap bukan bukan.. 

aku.. mcm biasa mendengar.. emosi.. tapi tak hadam 

lil bit of thinking im not good enough with all my effort to stay alive, to be happy, to be good. 

so far.. aku xmo fikir lagi..  


then semalam masa mengurut.. 

tbe2 tukang urut tanya.. ade anxiety ke 

memula pelik.. tapi ngaku je la.

katanya.. dia masa urut boleh nampak badan ni tgh react to anxiety.. tu dia tanya.. 

and bermula la kisah dia bukak citer pasal anxiety.

aku? nangis nangis sambil kena urut. 


aku harap aku kuat..

aku harap aku masih boleh lawan.. 

selamatkan aku ya Allah.. 

ringankan bebanku ya Allah..

permudahkan urusanku ya Allah. 



No comments:

Post a Comment