Friday, September 24, 2021

Mimpi Dia


aku mimpi dia.. 

dia masuk dalam mimpi aku.. 


citer dia masa tu birthday aku kot.. 

dia bawak keluar.. jalan jalan 

siap bagi voucher besday lagi.. 

and duit. 


so, masa nk balik tu . sempat la lolos masuk dalam lift.. tapi.. dia tak. 

so masa nk tunggu dia. sempat la aku pusing mall tu. 

sempat tgk kedai coklat.. kedai tupperware. etc. 

bila nk gi kat tempat lift semula.. 

tgk dia bg signal suruh keluar mall je. dia tggu kat luar. 


bila kita dah keluar gi kat dia.. 

dia tgh urut kaki.. siap ade melecet sikit. 

dia tunjuk dia sakit..

sambil dia ngomel ngomel tu.. sempat la aku nengok tempat yg dia ngadu sakit tu. 

cian dia.. sakit dia... siap ade cagu kat kaki lagi tu.. 

dalam hati cakap " ehh pompuan tu jaga dia ke"


then.. pelan pelan dia cuba nk pegang tangan aku. 

haaaa... nak luah rasa la tuu.. 

baru tahu aku ni baik la tuu. 

bru tau aku jaga dia elok la tuu.. 




 

No comments:

Post a Comment