Sunday, September 5, 2021

Jumpa Dia..

 semalam entah pukul berapa ntah aku terlelap. 
tengah sedap layan drama kat youtube..
tau tau je padam... 

tetiba ade call masuk..
"mell is calling.... " 
aku pon angkat dengan mamainya..
ingatkan ape hal..
rupanya si Teddy dah tersidai depan rumah.. 
so mel suruh check phone. 

bukan gambar semalam.

bila dengar Mr Teddy kat luar rumah..
aku dengan mamainya turun bawah.. jumpa dia.
dia nak amik vacuum dia.. 
so.. naik la atas balik and amik vacuum. 
pass kat dia..

sempat laa cakap sekejap dengan dia.
bayar hutang.. 
and borak sikit.. 
aku bagitau dia aku dah capai target berat badan aku which is 50 kg.
and dia ade janji nak bagi something kat aku..
and dia cakap.. "nantii... "
(haaaa... dah janji tau... jangan mungkir janji)
lepas tu masuk rumah.. 

alhamdulillah...
Allah beri kesempatan untuk jumpa dia..
terima kasih Allah... 
lepas juga rindu kat dia ni sikit.. 

 

No comments:

Post a Comment