Thursday, September 9, 2021

Fear of Losing Someone


Bismilahirrahmanirrahim
been thinking for tulis bende ni dah lama..
tapi.. hati aku belum terbuka..
mungkin ni la kot harinya..
hari yang aku buka pintu hati... 
untuk cerita ape yang terbuku kat hati

i hope with this story..
tak ada yang judge...
this is basically from deep bottom of my heart.. 
and this is my story. 



aku mula develop fear of losing someone bila arwah daddy sakit teruk. 
masa tu aku dah benti keje.. sebab stress dengan boss 
bila berhenti keje tu.. mummy mintak jaga daddy je.
sebabnya.. daddy warded...
and basically need someone to take care of him kat hospital atas keterbatasan kekuatan tenaga. 
i think.. why not kan? tengah tak ada kerja.. berbakti pada daddy. 

not stop there masa warded hospital.
daddy bila balik rumah pon tak berapa kuat.
lagi pulak ade schedule for dialisis.. 
kena hantar.. kne amik daddy.. 
so, memang tak kerja masa tu..
jd nurse/care untuk daddy je masa tu. 

till one day.. masa tu aku keluar dengan kawan, Fatin.
pergi KL.. saja jalan jalan teman dia tengok barang.
and its weekend, mummy ada kat rumah.. 
so, i think it is okey to go out.. 
bila dah keluar.. tengah makan suddenly ada call coming in
" Mummy is calling ...
bila angkat call  mummy cakap " kakak.. kat mana? balik sekarang... " 
me like.....  why? what happen? 
mummy " balik... balik sekarang.. daddy jatuh.. mmy otw nak bawak daddy pergi hospital " 
terus masa tu rasa nak makan terus hilang.. 
badan menggigil.. 
minta kawan tolong hantar pergi hospital. 

otw pergi hospital.. memang badan tak tenang langsung..
hopefully tak ada apa jadi..
macam-macam dah fikir..
and from here... i start develop.. FEAR OF LOSING SOMEONE
aku jadi takut..
aku takut kalau daddy pergi..
aku takut kalau daddy tinggalkan aku.. 
aku takuttt.. 
aku takuttt.. 
aku takut. 



No comments:

Post a Comment