Wednesday, September 15, 2021

Hangout Di Kuala Lumpur


hari Sabtu lepas ( 11 September 2021) 
aku berkesempatan untuk keluar hangout dengan mereka ni.. 
ekceli bende ni last minit plan..
tetiba diorang add aku dalam group kat twitter..
ajak keluar.. 
aku rasa.. macam why not kan..
dah lama x keluar.. why nott keluar. 

so.. yang kali ni keluar dengan geng Twitter Space.
- Rosfiena (Kak Ros) 
- Aieryl
- Izuan
-Izzu
-Akmar
-Aisy Dahlia
- Aida
- aku 


untuk outing kali nie.. kitorang meet point kat NU Sentral. 
jujurnya.. aku tak pernah jumpa mereka..
ade yang pernah borak..
ade yang 1st time dengar nama.. hehehe.. 
maklumla.. aku tak ada la open sangat pasal diri aku.. 

masa kat Nu Sentral.. meet up semua..
lepas tu.. kitorang pon gerak ke Pasar Seni..
lepak kat satu port ni..
nama dia GAIA ROOFTOP.
so.. kat sini.. kitorang dok lepak.. dok minum minum.. makan makan..
lepas tu selfie selfie and borakk.


dari Gaia Rooftop.. 
kitorang pergi check kedai bunga yang viral tu..
alang-alang dekat tu kan..
sekali jalan laa..
lepas beli bunga... kitorang pon berpecah..
some kena balik..
some nak sambung jalan. 

while aku pilih untuk jalan lagi..
so.. kitorang berjalan ke area Pavilion dan Time Square..
saja jalan jalan... minum minum..
then balik.. 

anyhow.. thanx gais for the sweet time.. 
aku release stress sikit dapat jumpa orang.
nanti kita jumpa lagi okeyy.

 

No comments:

Post a Comment