Sunday, April 9, 2023

Dia Buat Hal .. Geram Betul

 hello eberobodii..

waszuup guuysss. 


ni nak mengaduu kat korang..

sejak jumaat lepass dia buat halll.. 

jumaat tu separuh pagi dia tak mesej ape sumer.. 

then sebelum dia pergi solat jumaat tu dia ade la video call kan.. 

lepas tu tempat xde line.. dia terkeluar..

pastu notification discord aku gila kot.. xperasan bila dia call ntah.. 

dia macam majukk... (ye keee..)

tapi masa tu aku kat kaunter... ade urusan luar sekejap.. mana perasann. 


 

haaa.. pastu.. jumaat tu tetiba tak mo balik rumahh.. 

sabtu tu tetiba dia diammm juga.. 

sebelum sahur tu dia balas mesej nak xnak.. sepatah sepatah je dia bagi.

pastu.. diam... hilang.. 

bila tanyaaa.. sepatah dia bagi.. bru tetiba dia bgtau tengah drive pi pahang..

saboo je laaa aku kan. 

pastu.. dia hilang hilang.. mcm chipsmore.. yang ni ok lagi..
sebab memang selalu mcm ni.. lagi2 kalau dia keluar.. ade hal la kan.
last msg dia.. pkol 3 petang.,
pastuu.. dia hilang weiii..
xtau manaaaa pegi..

malam tuu.. aku mesej... 1 tick.
aku try call.. voicemail.
aku mesejjj lagi.. 1 tick..
kalau 1 tick tu.. kompom kompom laaaaa xkan dia balas. 
aku dok la menunggu sampai tertido.
bangun tido pagi tadi pon.. xde dia balass.. 

geeeeeraaamm.. betullll kita ni laaa. 


No comments:

Post a Comment