Monday, April 10, 2023

💜🦋 Official First Meet Up 💜🦋


 

Official Meet Up 

hello eberibodii.. 

its been a while rasanya aku update cerita Kisah aku dan Encik Rama Rama. 

bizi ye kengkawan.. 

tapi.. ade je aku update pasal cerita cerita pendekkkk pasal kitorang.. 


so... sambung ceritaa.. 

hari tu dah cerita yang aku jmpe dia. nampak dia secret secret yang tak berapa secret sangat.

siapa suruh dia tak tengok fon kan..

lepas tu dia tak keruan sebab identiti dia terbongkar kat aku..

hahhaaa.. padan muka dia. 


so... kali ni aku sambung cerita.. pasal our officially first meet 

haaaa... al kisahhhhh.. dia tak keruan punya pasal... 

so.. dia insist nak jumpa juga.. nak kenal..

dia kata tak adil la.. aku nampak dia.. kenal dia.. dia x tau siapa aku.. 

and he tell me his plan for event esoknya tuu..

gerak pkol berapa.. kumpul kat mana.. target sampai tapak event pkol berapa..

haaaa.. dia reveall.. senang dia nak suruh aku datang,, hehe


dia gerak ke Masjid Negara (tempat berkumpul) tu awal..

lepas subuh rasanya dia dah ada kat sana.. 

and opkosss.. u cant expect me to come there la kan..

buat gapooo.. kita bukan geng Bezza dia.. 

then diorang konvoi beramai ramai ke Stadium Bukit Jalil.. 


masa kat Stadium Bukit Jalil tu.. few time juga laaa dia mesej.. tanya bila nk jmpe..

bila nak sampai.. dah gerak ke belum.. 

dalam 30 minit sekali ade la juga..

while aku masa tu memang xde plan nak gerak pagi pon.. sebab malas..

alaa.. pegi pon nak jumpa dia je..

bukan ade ape ape ke apeeee,,

kang dia bizi ke.. ape ke.. sape nak layan aku.. 

event pula event kereta.. memang bukan niche aku.. 


tapi.. masa gerak tu bagitau la juga dia..

masa aku tengah catwalk nak ke tapak event dia .. sempat la msej juga.

dia nak tahu aku yang mana.. sempat dia main sorok- sorok sekejap.. 

tapi.. dia silap lahh.. aku dh penah jmpe dia.. pastu dia ade update pula kan..

nampak laaa muka dia sikit..  baju dia..hahahhaa.. 


yang konghasamnyee.. bukan dia jemput kita.

dia mesej jee.. "buat ape diri situ.. sini laa.. kan sana panas ni.. "

bila kita dh sampai depan dia.. dia buat x kenal... konghasamm.. 

tapi.. dia tak boleh buat sombong lelamaa..

kne cairkannn conversation cepatt.. 


and kitorang pon borak borak... 

citer tu ini.. citer xde tujuann.. 

pastu dia bebel.. "kenapa sampai lambat.. " 

hahahhahaa.. malasssss layan. 


and jadilah first official meet up...

tapi masa ni kan... dia pakai mask..

pastu pakai sunglass... 

memang dia rasa tutup habisss dah muka dia tuu.. 


jumpa tak lama... coz he need to go somewhere else..

and since aku datang sebab dia... 

kalau dia tak ada.. aku pon chiawww.. 


No comments:

Post a Comment