Wednesday, April 5, 2023

πŸ’œπŸ¦‹ Tak Keruan πŸ’œπŸ¦‹

 

 

Dia Tak Keruan 

hello eberibodii.. 

its been a while rasanya aku update cerita Kisah aku dan Encik Rama Rama. 

kalau korang nak baca balik.. aku dh pin tab kat atas tu.. boleh baca episod yang mana.

rajinnkan diriii yeee kengkawansz. 


so... sambung ceritaa.. 

masa aku datang tu. dia bizi dengan kengkawan budak Bezza dia kan.. 

pastu sombong tak mo tengok henpon...

bila kita dah balik.. tetiba dia mesej.. katanya baru nengok henpon. 

hahhaha.. nasebbbb la matt.. 


then... dia macam tak keruan lak..

sebab dia rasa macam identiti dia terbongkar..

while dia berteka teki tak kenal siapa aku..

he has no idea who am i that time.

sebab kat twitter aku memang sengaja tak tunjuk gambar aku walau satu pon..

let him beee.. heheh. 


sebabkan dia tak keruan. 

dia ghairahh (ehh betul ke ayat nii) balasss dm aku..

tak puas hati katanyaaa.. ahhahahaha

while darling.. it is called my rezekiii ye syg.. hehe


since the event yang betul betul dia ajak tu esok..

so... nak bagi dia redaaa.... 

i agree to meet him tomorrow..

only then dia relax..


and we keep talking about the event tomorrow .. 

and try to know his arrangement for that..

senanglaaa nanti aku nak arrange my time pula kan.

kang datang masa dia sibuk.. siapa nak layan aku?

and aku kalau datang pon sebab dia..kannn.. 


next post laaa aku sambung cerita ape jadi masa hari event tuu.. 



No comments:

Post a Comment