Thursday, April 6, 2023

To My Other Half

 


its been a while kan... 
tetiba rasa gedik nak menulisssss ni.. tapi malu. 

jujurnyaa.. memilih untuk memulakan satu perhubungan tu.. macam satu pertaruhan... 
pertaruhan hati.. pertaruhan  emosi.. 
kekecewaan dek masa lalu.. kadang-kadang buat saya takut.. 
takut sangat andai apa yang saya kejarkan untuk bersama awak hancur ditengah jalan. 
saya takut kecewa lagi..
saya takut saya disakiti lagi..
saya takut saya dikhianati sekali lagi. 

namun... saya berserahh.. 
andai benar awak lelaki yang ditakdirkan buat saya.. saya yakin Allah akan permudahkan jalannya.,
yang boleh saya buat.. usaha untuk jaga awak..
usaha untuk gembirakan awak..
usaha untuk yakinkan awak sebagaimana seriousnya saya pada hubungan kita ni. 
dan saya juga harap.. awak juga usaha yang sama buat saya.. buat kita.. 

saya mohon maaf.. 
kadang-kadang dalam pada saya berkata-kata.. muncul khilaf disini sana.. 
syaa manusia.. yang takkan lari buat silap.
saya juga manusia yang tak pernah sempurna. 

Demi Allah.. saya ikhlas terima awakk.. 
insyaallah baik buruk awak.. saya terima.. 
akhir kata.. 
"abang jangan jadi bengong pula yeee " 

Bidadari Duniamu , 
Si Chenta Hati 



No comments:

Post a Comment