Wednesday, April 12, 2023

Kena Tuduh Curang

 


xtau ape hal ntah si mamat rama rama ni..
dia cari pasal lakk...

dia ajak cari gaduh..
katanya bosan laa.. so, dia nak gaduh.. 

pastu.. dia bukak topik pasal ade komen dia dengan awek sorang tu..
aku cakap laaa.. aku geramm.. 
mana taknye .. dia balas " memikirkan jodoh kita... ewahh " 
ewahhh banyak cantik mukaaaa ko.. 
jodoh dia tu dengan aku !!! dengan aku !!! 
jangan cari pasal.. 

then.. Si Mr Butterfly ngutuk dia...
"gatal kan dia tuu"
then aku pon gatal tanyaa.. " sayang gatal camne " 
him:  " boleh tahan... sampai bergegar la tulang rusuk " 
me : tapi sayang gatal bila dah dengan abang tau... then gatal dengan abang sorang je.. 

haaa.. dari sini laaa mulaaa episod dia cari pasal.. 
dia buat dramaaaa konon aku ade buat hal..
konon aku ade scandal
konon aku ade orang lain..

marahh la kita... pepagi gitu kena tuduh curang.. 
pastuuu.. tanya dia.. mana dpt sumber.. dia xmo cakap.
tanya.. siapa scandal kita.. dia cakap entah x kenal..
pastu dia cakap "pergi keje... tapi menggedik menggatal " 
haaaa.. kat sini aku rasa nk mengamok..
celah mana aku menggatal ntah.. 
kat ofis ni.. banyak habiskan masa dengan pompuan sorang tu je..
yang technician dedua dah kawin.. n bkn jnis dok ofis.. 
dia ingat aku xde kejeeeee ke nk mengayat orang je.. 

haaaa... pastuuu tentunyaaa aku ni gatal nak kahwin.. 
nak ade laki.. nak ada family.. 
buat ape buang masa nk scandal.. kalau yang aku cari tu "SUAMI" 

bila aku dh bising bising mcm tu.. 
dia cakap.. baguss.. pastikan.. 
aku dh panasss.. ko rasa akan aku diam je? kompom tidakk..
mekap aku rosakk tauu.. menangis masa drive nak pegi keje..
semua sebab si Mr Butterfly. 

gerammm betuuuull akuu !!! 


No comments:

Post a Comment