Sunday, April 9, 2023

Gaduh Time

 yuhuuu.. sambung ceritaaa.. 

dia sejak pkol 3 petang semalam dia dok senyap..

hari ni kan johor keje.. 

dia xde morning wish ke apeeee ehh.. ilangg.. 

tetiba pkol 9 pagi.. dia balas mesej.. 

" ye.. baru cas hp" 

menyiraappp aku baca..  tapi.. sabarrrr hati.. sabarrrrr ye hati. 


disebabkan dia tengah kerja.. 

dia balas sepatah sepatah.. 

yang kita ni tengah geram. dia balas lak sepatah gitu jd makin geram.

tapi.. malas nk gaduh dlu.. sabarr..

kita tunggu dia balik.. 


pastu tanya dia.. buat ape kat pahang tu.. 

dia balas tak ade ape..

gerammmm je aku.. tu bkn jawapan.. 

dia jawab " heee.. sel sel otak tak berhubung " 

sabarrrr je lahhh.. 



pas dia balik keje... aku ajak onkol..
senang.... kalau onkol.. dia dgr langsungggg luahan hati ni.. 
so.. he agreed and we onkol.. 

masa call tu.. at the beginning.. aku la dominate the conversation..
sebab aku meluahkan rasa....
tapi.. dia buat x reti bahasa.. 
kdg2 dia buat lawak bodoh dia..
aku geramm.. aku jerittt meluahkan rasa geram... (his reaction: geram sangat tu... sabaarr ..... ) 
aku luahkan sehabisnyaaa.. 
biarlah dia nk cakap apeeee.. 

i think i need to tell him that instead of senyap and telan.
coz.. i want him to know.. to understand.. 
his life right now is not belong to him only... but also cooperate with me. 
mana boleh dia buat ikut sukaaa..
and bila kita bagitau ni.. at leastt dia tahu.. 
walaupon masa onkol td tu dia buat buat tak tahuuu.. 

then.. dia cakap bende merepekk.
nak jadi budak nakal laaa tu ape semua..
aku malas nk layann.. 
but i did tegur laaa.. why nak buat jahat .. 

last .... dia cakap..
dia paham jeee ape yang aku maksudkan..
dlu aku bising.. pasal kes aku jeles dengan perempuan sorang ni..
so.. dia dah takkk buat dahhh.. 
then aku minta  dia expose yang dia ada someone..
he slowlyyy expose bout that .. even expose he is with me.. 

tapi.. aku memang x gemarrrr bende yang aku bising kat dia tadi..
1. suka nak pergi memana xnk bgtauu.. x update
2. suka suka nk hilanggg.
3. penyakit xcheck fon... fon mati ke ape dia x peduli 

hopefully dia mengerti laaa..
aku kat sini.. setiaaaaaaaaaaa jd penunggu dia. 
jangan laaaaa buat xtau dengan aku.. 
sampai demam demam kita waaakkk.. 



No comments:

Post a Comment