Sunday, May 8, 2022

Member Buat Hal

hey guys. 
for your information.. aku still keadaan x sihat. 
alhamdulillah demam dah kebah.. 
batuk je masih tinggal
n seleea makan masih belom okey. 

semalam siang aku makan ubat n boom.. tido. 
bangun bangun.. apehal byk sgt noti twitter. 
ade la msg dr Ms Angel 
n ade friend request.. 
also ada dm request 

bila tengok tengok.. 
eh eh eh.. ape hal lak ni.. 
tetiba si ms angel suruh cuba mamat ni.. 
siap wish goodluck 

yg mamat tu dm.. ajak nk berkenalan.. 
tanya aku tgh cari jodoh ke.. 
aku pon mcm blur. 
dengan demam.. 
dengan mamai bru bgun tdo
dengan mamai efek ubat. 

tapii.. jujur.. terasa mcm kne jual dengan member rasa dia. 
tapi xpe laaa husnuzon je. 
tapi kesian kat bdk tu.. 
aku bukan ape.. aku xde hati lagi.. 
belom yakin untuk mulakan hubungan baru
belom yakin dengan insan bernama lelaki. 

cian je mamat tu.. 
xtau ape ayat yang dia dh dpt... 
tapi.. aku takutt.. 
x ready.. 
sorry. 







 

No comments:

Post a Comment