Sunday, May 8, 2022

Why U Kiss Me?


bende ni dah lama.. 

xde la lama sangat pon.. 

few days ago..


masa raya hari tu.. xtau la kenapa.. 

macam tetiba je dok teringat ingat dengan si teddy ni 

aku buat bodoh je laaa.. 

tapi makin aku ignore.. makin datang menjadi jadi dia tu. 

sebokkk je kan nak masuk menyelit dalam otak kita. 


then.. bila dah kerap kali dok teringat ni.. 

aku bertanya pada tuhan.. apa sebabnya lalukan dia dalam ingatan ku.. 

dan aku minta petunjukk.. 


masa nak balik kl tu.. 

teringat lagiii.. hmm.. penat la asyik ingat orang jeee 

dan masa tu juga.. aku doa minta allah beri aku petunjuk..  minta allah tenangkan hati. 

dan dalam kenderaan tu.. aku tido. 

selamba badak aku tdo.. while adik aku yg drive kne hadap jam. lantakkan dia. aku pening mse tu. 


then.. mse tido.. mr ted dtg jengah lagi dalam mimpi.. 

datang merayu rayu... minta nak dekat semula.

mse tu.. si teja pon ade.

aku.. yang hatinya dikecewakan teruk oleh si ted ni.. memang jual mahal laaa..

and dia datang mendekat.. mohon pengertian.

and dia kiss aku.

terkejut dengan tu.. terjaga aku dr mimpi.


hmmm.. mimpii. 



No comments:

Post a Comment