Monday, April 4, 2022

1st Ramadhan

hye peeps. 

sebab xboleh tido.. so i think i just wanna drop some cerita.. kongsi cerita sikit laaa kan.. 


so..pengalaman 1st day ramadhan.. 

sejujurnya tak ada ape yang best sangat pon.. 

sebab sebelum ramadhan pon alhamdulillah ade beberapa kali buat puasa sunat..

 jadi badan dah terbiasa.. 

cuma masa buat puasa sunat, aku malas bangun  awal untuk sahur.. so aku sahur sebelum tidur, aku makan dulu. makan la ape ape. 

dan klu terjaga sebelum azan, aku just minum air. 

ye la.. malam malam kuat kencing.. tkut dehydrated.. so, kita tambah air sikit. 


puasa ramadhan ni alhamdulillah.. macam biasa. 

cuma kali ni aku eksaited lebih nak pergi bazaar

and today is weekend, kononnya nak pergi bazaar yang agak jauh sikit dari rumah. yang agak meriah.. yang agak besar.. 

and yang ni.. miss angel yang teman. 

we plan to go bazaar stadium shah alam.. then konon nk picnic laa.. 


sekali masa otw nak kesana tu.. hujan. 

picnic? opkosss cancel. end up masuk mall la nanti. 

tp.. pegi bazaar dulu.. 

and masa pergi.. boleh kata semua kedai yang jual makanan tu semua beratur ye.

tak ada yanb tak beratur.. 

alhamdulillah rezeki orang meniaga.. 

tapi dah semua beratur.. aku jadi.malas laaa 

last beli air je. 

xpe.. sat lagi masuk mall kita berbuka la ape yang ada. 


so, aku beli air je.. 

masuk aeon mall. shopping makan kat bahagian foodcourt aeon.. and makan dengan jayanya. 

sempat juga la pusing pusing mall sekejap.. 

tengok tengok apa yang ada jual kat sana. 



No comments:

Post a Comment