Monday, April 11, 2022

Persoalannya Kenapa

gud morning.. 

salam sahur.. salam subuh 

heeee.. awal pagi ni nge-blog. 


tadi malam aku xdapat tidur.. 

im not sure why.. but maybe sebab body clock aku hancur lebur sekarang sejak puasa. 

but its okey..  masih cukup rehat. cukup tidur. cuma produktiviti agak kureng bulan ni. 

xpe laaa.. rehat lebih sikit pon xpe kan. puasa puasa ni. 


sejak 2-3 hari ni. terdetik lagi dalam hati.. 

masih nama dia tetiba datang..

nama dia tetiba muncul dalam benak fikiran. 

selalu.. klu jd mcm ni.. biasanya dia tengah x sihat.. 

tapi.. entah la.. xtau.. hopefully baik baik je. 


2-3 hari ni juga teringat memori dengan dia. 

tahun lepas.. masih berkesempatan berpuasa dengan dia.. 

buat aktiviti dengan dia. 

sebab dia juga aku mogok.. gantung oven.. sebab tak nak fikirkan dia. 

its okey.. okey la ni esok esok.. 

aku kuat.. insyaallah allah bantu nanti. 


cuma.. persoalannya kenapa.. tiba tiba dia muncul balik.. 

why?? aku dah bahagiaaa sekarang.. 

bahagia yang bolehkan aku senyum.. yang bolehkan aku bergelak bergurau senda. kenapa rasa perit, rasa sakit tu datang balik.. 

kenapa?  why? 

ermmm . 




 

No comments:

Post a Comment