Thursday, April 28, 2022

Iftar Perdana Manis Townhall

hollaaa eberibodi.. 
ni peram sikitt gmbr n citer dia. 
sebab.. aku just x de mood. 

so.. hari isnin (25 april 2022) lepas 
aku berkesempatan untuk turun ke majlis berbuka puasa 
kali ni dengan geng Manis Town Hall

yang aweksss awekks

Iftar perdana ni.. diorang yang rancang. 
aku.. follow je. 
memeriahkan orang kata tu kan. 

aweks conquer the event 

diorang setup for bbq steamboat buffet. 
dekat Rot That Steamboat, Wangsa Maju. 
alhamdulillah.. makanan naisssss. byk pilihan 
harga seorang RM 36
ok la kan.. standard buffet steamboat gini

 

ramai juga laaaaa yang hadirr majlis ni. 
yang paling ohsem. bila tuan tanah dari penang sanggup mai tu..  
memang sempoii la. 

penuh mejaaa ha

Manis Townhall ni salah satu club kat clubhouse 
alaaa yang viral dulu.. 
ala ala space tapi kat Townhall 
n tuan tanah kedaun dia.. cik Manis. 

aku kenal Si DjGulaManis tu kat discord twitter space malaysia.. 
pastu work together for misi bantuan banjir last year  
then dia invite masuk clubhouse dia. 

tema dia... masak masak kalau nak makan

sini mcm biasa laa.. nama pon steamboat buffet. 
masak laaa bende yang korang nak makan tu. 
tapi.. jujurnya.. sempit weii meja dia bila gabung mcm ni. 
dengan xde kipas.  
ketibassss.. berlengassssss ye. 
aduhhhh.. panassss



aku rasa tu je kot nak update. 
hopefully dapat jumpa lagi lain kali.. 
insyaAllah. 





 

No comments:

Post a Comment