Saturday, April 23, 2022

Melampau

 aku x pedulikkk.. 

ape nak buat... buat.. aku geram betul aku 

kali ni memang dia melampau sangat. 


aku xtau peta ape dia nak buat
 

aku xbape pasti sebab ape. 
aku xbape pasti ni reaction for allergic ke ape. 
tapi.. ni memang melampau.. sangat melampau ye gatal dia. 

 

dia datang dengan tiba tiba.. 
gatal.. garu..
gatal lagi... garu lagi.. 
dan inilah hasilnyaaaa. 

 

dah nak raya ni la penyakit gatal ni makin menjadi jadi.  
plissss la jadi cantik yeeee wahai kulitt. 


inflame teruk

ko tengok laa.. satu kaki aku bengkak.. 
inflame terukk. mana aku x hangin
but this time aku x bagi peluang. 
aku bubuh cream gatal yang ada steroid. 
hope dia x naik berketul ketul sado mcm body builder. 

sebelum nii.. pakai cream gatal biasa. 
x jalan weii.. dia surut la sekejap.. 
nanti naik la semula
 ubat klinik? dia bg ubat selsema je. 
tu pon.. makan.. dia surut la sekejap. nnt naik semula. 

this is how i wish the clinic is just beside my room.. 
to get injection 
xtahan gatal dia.  




No comments:

Post a Comment