Monday, April 11, 2022

Mimpi Roy Kacak


scene mimpi berpindah..

aku keluar gi tgk wayang..

citer bestt la tu.. (sbb aku bkn kaki wayang. so if aku legi mksdnye citer best ah)

dah masuk hall wayang tu..

tetiba masuk juga kelibat orang yang aku kenal.. roy kacak. 

tapi.. dia duduk row depan sikit.. baris belah sana. 

aku mcm okey je.. 

tetiba datang si teja tu. 

tapi.. yang ni pelik. 

teja datang bkn duduk sebelah roy. 

dia diri depan roy.. mcm sesuatu terjadi. 

dan automatik kamera tukar angle ke diorang ( dh mcm drama tv) haha

ma


dlm mmpi aku lagi.. 

teja diri depan roy.. menghadap roy.. 

sambil pujuk roy.. nangis nangis.. n roy buat keras. 

teruk gak laaa.. pujuk merayu.. segala.. smpai lupa sekeliling.. roy buat keras. 

dalam hati aku.. aku cakap.. haaa hamekk tu baru nampak sisi hati keras, hati batu si roy tu ke. 

thenn.. teja pujuk pujuk.. roy buat bolayan.. dia pergi. 


while me.. tgk aksi drama tu dendiam. 

and then i panggil roy.. suh tengokkan brg i.. sbb i nk g toilet.. dia layan pulak. 

ermmm. sekian ending citer mimpi ni. 

citer lelebih tu.. macam bahaya sangat pulak. 

hahaha 



No comments:

Post a Comment