Wednesday, January 4, 2023

Polar Bear Minta Suap Makan

 

yang ni kelakarrrr.. 

baru lepas sakit hati dengan mr teddy tadi. 

suasana macam aku duduk kat satu pondok besarrr. 

lepak dgn kawan.. 

dah sakit hati tuu.. aku teringat ehh mana bebudak kelas aku.. rupanya aku bgun n siap awal. kelas lambat lagi.. 

yang tuu lawak. ( dalam mimpi laaa) 


then ... kawan ajak teman dia pegi kedai laptop. 

berjalan jalan la kitorang kat sana.. bertiga. 

lepas dapat laptop.. kena pegi satu kedai ni.. 

ape ntah kne buat kat sana.. lupa. 


thenn.. scene bertukar kat dalam kete. 

aku duduk depan.. yg drive sebelah aku lelaki.. 

at first.. aku x cam pon sapa.. 

lepas hantar kwn yg pompuan tuu.. 

yg kat sebelah tu minta hand sanitiser and nak sikit sandwich. 

bila tgk dia... ehh mr polar bear laaa. 

aku pon bukak n suapkan sandwich kat orang sebelah 

cuweeet kann. 



sekian cerita mimpii saya. 


No comments:

Post a Comment