Tuesday, January 3, 2023

Kena Scam dengan Mak Sendiri

 


ari ni memang aku kena scam teruk dengan mak aku.. 
dia dah 2-3 hari dok spam whatsapp aku sebab suruh aku pickup dia.. 
siap calll lagiii.. 
ni bila gi amik dia..
lamaaa wei kena sidaiii.. 

at first dia suruh datang amik pkol 9.. 
okeyyy pergi laaa.. 
then malam tu dia whatsapp bagitau ada delay.. 
bila check... delay tu expected arriving at 9.30 am.. kira okey laaaaa. 

so.. siang tadi dalam pkol 7 lebih tu gerak la ke KLIA..
sampai KLIA tu dalam pkol 8
sebab tahu dia sampai dalam pkol 9.
aku pon merayau laaa cari brekfest.. 
merayau sampai ke Kota Warisan cari brekfess.. 

dah beli brekfest.. so. aku pon drive patah balik ke arah KLIA..
aku parking kat Petronas.. lepak sana. 
boleh rest sikit sikit kat sana.. 
tapi.. bukan rest sikit weii..

pkol 11.30 pon tak setel lagii.. 
goshhhh.. boleh cry dahh..
penat oiii menungguu.. 

pkol 12 lebih baru dia keluarrr  n suh pickup kat arrival.
choiiiii.. penattttt yee. 

No comments:

Post a Comment