Monday, March 13, 2023

πŸ’œπŸ¦‹ Awal Perkenalan πŸ’œπŸ¦‹

 

Awal Perkenalan 

bismillah.. atas permintaan Mr Butterfly.. 

aku membuka cerita.. 

semoga ini menjadi memori pejalanan cerita kami.. 


awal perkenalan... 

sebelum ada ape-apa.. mesti kena kenal dulu kan.. 

sama la juga dengan kami..

rasanya aku mula kenal sosok dia ni dalam SPace kat twitter..

borak-borak kosong... kongsi idea dan pendapat..

tapi kat space tu tak adalah specific sangat pon..  random topic. 

dari situ aku mula kenal sosok ini.. 

tapi.. nama dia pon nama yang sangat familiar..

ade 2 orang nama sama dalam kolompok temanan tu. 


dari space.. kami saling follow masing masing...

tapi jarang la berborak sakan..

kadang-kadang je dia lalu kat timeline twitter aku.. 

kalau ada yang menarik.. aku reply.. 

takpun aku like ke.. retweet keee.. 

kalau rasa biasa je.. aku biarkan bagaikan angin lalu.


rasanya macam tu je  laa.. kitorang..

sampai laa satu hari tu.. nampak dia up tweet senduu.. 

putus cinta kot diaaa.. 

xtau laa kenapa selepas tu kerap pula tweet dia lalu..

and macam biasa.. 

kalau aku rasa menarik... aku reply.. 

tak pun like atau retweet.. kalau.. aku biarkan sajaa.. 

tak ada personal communication.. 


sebagai seorang yang pernah lalui fasa perihnya hati..

kita kongsi pendapat dan idea.. yang mungkin beri manfaat. 

dari situ kot mata aku perasan dia.. 

tapi.. jujur ehh. tak ada pula rasa lelebih ke cammana.. 

more pada kawan masa tu.. kenalan laaa gitu. 



No comments:

Post a Comment