Monday, March 20, 2023

Drama 1 Bulanan

 


pagi tadi.. masa bersiap nak pergi kerja..
macam biasa.. kita mesej mesej dengan Mr Butterfly.. 
since hari ni genap 1 tahun berhubungan... 
so.. aku saja la wish.. "Abang... Hepi 1 Month" 
tapi... mamat tuuu xpaham weii.. 
aduhhh.. camne nak terang ehhh 

Him : apa yang 1 bulan 
me : anniversary. 
Him : ape yang anniversary? xpaham 
Me : anniversary selalu dikaitkan dengan ape?
Him : Tarikh nikah... perkahwinan.. 
Me : since kita belom kahwin.. ape related 
Him : tak paham... 

and me like... OMG.. ape aku nk cakap nak kasi terang kat pakcik sorang ni.. 
feninnnn sistur nak cari ayattt.. 
bkn dia je jemm.. aku pon jemm sekali..
then aku bgtau laaaa pasal 1 month ni ape.. 
"tarikh dia buka hati abg buat sayang.. tarikh abg terima sayang.. tarikh kita together gether gini" 
dalam hati aku dh jampi kuss kuss semoga dia faham.. 

dia faham.. tapi lepas tu dia blurrrr.. 
hahhahahaa.. dasar pak lebaii ~!! 
nak tahu dia cakap ape?? 

"biasa anniversary kan untuk orang dh nikah.. dah setahun. anniversary. tp ulang tahun kita berkenalan sebulan tu.. ahh.. mcm tu laa... kne sebut perkataan anniversary eh.. macam baru je kenal.. macam baru je jumpa.. jumpa pon bru 2 kali.. cepat rupanya masa berlalu.. tak kesah laaaa anniversary ke ape ke.. so, nak buat ape ni.. pepagi ni mcm blur.. anniversary biasa orang akan ucapkan selamat anniversary pastu, kita meraikan.. kan kan kan... "

me terusss.. lantakkk mu laaa..
buat la ape yang patut.. buat la ape yang mau dibuat. 
hahahahhaaha.. 
xtau nak buat apeee .. 
kita wish jeeee.. 


No comments:

Post a Comment