Saturday, March 11, 2023

He Overthinkss.. Sorry Sayang

 

pagi ni.. Mr Butterfly buka ruang untuk luah rasa..

and i think it is good and positive in our relationship..

Saya dah buat salah sebab tak ada dengan awak masa sakit. Maaflah, saya tak dapat nak tengok awak kat sana. Sepatutnya sayalah yang lagi amik berat time awak tak sihat. tapi orang lain pulak yang amik berat. tu yang semalam macam kesal je. 

Awak kan tak sihat. Saya kat sini.. tapi orang lain yang lebih risaukan awak. saya bukan tak risau. cuma tahu tahu ak macam mana sekarang, Semalam saya fikirkan awak je.


and this is my answer : 

Buat kekasih hati yang jauhhh dengan jarak tapi sentiasa ada dihati, 

(cewwahhh.... menggedik !!) 

saya terima apa yang terjadii.. saya ikhlasss dengan apa yang ada sekarang ni. 

walaupon kita jauhh.. tapi awak sentiasa ada dengan saya.. 

awak curi masa awak yang sibuk tu untuk saya.  fikirkan tentang saya.. risaukan tentang saya. 

tak apa lahhh.. ini bahagian kita saat ini kan.. 

insyaallah yang lebih baik buat akan datang.. 


saat ini.. begini ujian yang Allah beri buat saya, buat awak dan kawan-kawan saya..

ini peluang dan ruang untuk mereka bantu saya.. berbakti pada saya.. 

mana tahu in -future giliran awak pula curah kasih dan sayang buat saya.. 


kalau pun awak datang jauh-jauh untuk saya..

tak convinience pon.. bukan boleh berlamaa... 

awak sendiri pon baru baik demam.. 

xpe sayang.... saya okeyyy kat sini..

alhamdulillah.. jangan risau.. 


insyaallah.. ada rezekiii.. kita jmpe lagi..

jangan terlalu fikirkan sangat hal ini..

saya sayang awak sangat sangattt.. 



No comments:

Post a Comment