Saturday, March 4, 2023

First Date with Mr Butterfly

 i think this would not be a single post.. i guesss.. 

but aku try simplekan as much as i can.. 


actually this plan dia dah bagitahu awal 2 minggu rasanya.. 

keee.. awal seminggu ekk.. 

mula mula ade protes.. sebab patutnya minggu lepas dia nak datang hari jumaat.

then minggu ni datang KL lagi..

ada urusan katanyaa.. 

tapi.. aku bising laaa.. kenapa nak datang kerap..


betulll.. opkoss aku suka.. tapi.. kalau urusan tu boleh buat sekali.. why not..

kurang sikitt kosss..

pastu datang hari jumaat.. mana nak jumpaaa..

opkosss la aku protessss.. 

nak jumpaaaaaaaaaaaaaaaaa dia !!! 


hahaha.. nampak kann.. aku yang overly gedik nak jmpe.

tapi sape tak mo jumpa kesayangan dia??? korang tak mo keee kalau korang kat tempat aku?

sama je kann.. so.. jangannnnn kondem. 


back to story.. hari jumaat tu lepas dia kompomkan nak datang..

me like.. oh yessssss.. senyum lebarr..

terus fikir nak pakai ape..

nak gi mana.. nak buat ape..

yang penting nak nampak cantikkkk depan dia, 


so.. masuk kerja.. dah cakap kat ofismate..

12.50 kita dah ready nak keluarrrrrr.. akan ku halauuuuuu merekaaaa.. 

hari sabtu kan.. mana ada mood sangat nak buat kerja.. 

tetapi pagi tu ade la juga kes kne attend.. 

and tepat pkol 1... zasssssss balikkkkkkkkkk..


sekalii... halfway.... jemm..

dengkiii betullll traffic ni dengan aku..

dekat 30 minit kot sangkuttt kat jem tuu.. 

dengkiii sangattt.. 


yang pakweee.. dia redhaaa je laaaaa.. nk buat macam mana..

halangannyaa begituuu..

dia sabarrrr je.. sempat tidooo lagi katanyaaa.. 


bila jalan clear.. without say anything..haruslah chenta jadi maikel shumakerrr.. 

zrrrooooooooooooooooooooommmmmm.... 

tapi x laju sangat pon..

laju sikit je.. 


tapi.. masa nak balik tu kann..

eksaited dia lain macamm..

berdebar debar.. dup dap dup dap dup dappp kitaa..

dia gelakkan kitaaaa bila bagitauuu.. 

dia kat dia normal jeeee.. 

xpeee.. tunggu awakkk ye.. 

sat lagi kita checkk dada awak. berdeguppp tak untuk kita..

ahakszz. 



No comments:

Post a Comment