Tuesday, March 21, 2023

Merajuk Dengan Mr Butterfly

 

guud morning eberibodii. 
hari ni nak citer sikitt .. 
pasal aku merajuk dengan Mr Butterfly. 

sebelum ni aku ade post yang aku ade cemburu pasal satu bende ni la kat Mr Butterfly.
ade ke dia pergi layan orang menggedik dengan dia..
selamba jeee dia kan.. 
yang tuu.. aku bising la kat dia.. 
pot pet pot pett aku kat dia. 


and bersambung laaaa hari kedua pagi tu..
sebab mood mcm K.O . 
so.. aku cakap kat dia.. dia kena buat sesuatu untuk banteras bende sama jadi balik.. 
dia pon okey okey.. 

petang tuuu.. dia tetiba macam cari pasal balik
dia persoalkan  why dia kena bagitau semua orang yang dia tengah bahagia.. 
while i did not ask him to do that.. 
tidaaakk ye.. 
at the end.. dia nak juga buat xtahu.. 
aku malas nk gaduh panjang.. 
so... aku buat xtau je.
opkosss degan luahan luahan aku laaa kan. 

then.. aku malas nak panjang citer. 
on the way balik tu.. aku bgta dia yang aku xde mood nak balik lagi..
macam nak merayau duluuu.. then balik
nak sejukkan mood aku.. 

and tetibaa.. he drop the bomb.. 
how??? ni aku nak citer la nii.. 
dia ngadu dia pergi rumah ibu dia.. nak minta tlg picitkan kepala dia. 
sakit kepala katanyaa.,
aku pon suruh la dia pergi check.. sebab agak kerap juga dia sakit kepala ni.. 
mana tahu ade ape2 zat yang kurang ke .. ape ke kan. 
dan dia jawab.. 
" dah jumpa dah.. doctor cakap ok je. panas kot.. stress ke"
aku pon mcm pelik.. bila lak dia pergi jmpe doktor.. so aku tanya dia.. 
dia balas " malam tadi.... pkol 2 pagi"
demmittt.. he just did it. 

hancurrrrrrr berkecaii beb hati aku... 
terus aku rasa macam aku ni x guna weii. 
aku rasa macam tak dianggap.. 
why dia nak sorok ehh dari aku?
mcm mcm bende bende jahat aku fikirrr.. 
dasar otak jahat ~!!! 

and what i did?
i stop sharing my live location during that time.
i ask few questions.
and i stop text him.
cry out loud dalam kereta .
and drive tak ada hala tuju...

sakittttt weii rasa. 
sumpahh ~!! sakit. 



No comments:

Post a Comment