Sunday, March 12, 2023

Kerana Kata Kata.. Kdg2 Ada Yang Terasa

 


aku ni orangnya jujur..
lagi lagi pada orang yang aku sayang. 
aku buat salah.. kompom aku akan mengakuu.. 

and kali ni ade la salah sikit aku buat..
tadi pergi food fest (food republic @ Lotus Ampang) 
sebab panasss.. aku pon terasa la kering tekak.
so.. beli la air yang sejukk.. tapi tak mo ais.. 
semua ni gara gara batuk..

bila dah balik... kebetulan mesej dengan Mr Butterfly.. 
and kita buat la confession...
dengan pujukan manjaahh.. (dia buat bolayan jeeee) 
bila dah habis cerita.. 
dia balas cenggini 

 πŸ’œπŸ¦‹ : Lpas tu sakit, minta tolong org lain. Iman kt sini jadi serba salah.. lepas tu mulalah org akan cakap, ada bf tp x amik beratπŸ˜’
πŸ’œπŸ¦‹: Lepas tu mulalah org akan cakap “ setakat bebel aku pun bole bebel”


bila dapat bende tu dr Mr Butterfly..
aku terdiam... ayat dari Ms Angel..
fahamlah diri.. dia ade terasa dengan Ms Angel. 
dan ade kaitan dengan masa aku kena Asthma Attack 

hmm.. cammana nak buat ni??? 



No comments:

Post a Comment