Friday, March 24, 2023

Untuk Kamu.


Assalamualaikum abang.. 
heee.. saja tulis surat cinta ni buat abang..
tetiba rasa gedik dan genit lakk.. haha

terima kasih kerana sudi terima saya dalam hidup abang.. 
terima kasih sebab sudi buka hati abang untuk letakkan nama saya kat sana. 
walaupon baru jeeee kenal dengan abang.. 
alhamdulillah... saya bahagia. saya gembira
saya harap abang pon ada.. 

saya harap abang masih kekal sabar dengan perangai luar dugaan saya
saya harap abang masih boleh sabar dengan kedegilan saya
saya harap abang mampu tersenyum dengan dengan
saya harap abang jadi tenang bila dengan saya. 

terlalu banyak harapan dan impian yang mula saya bayangkan saat bersama dengan abang. 
yang saya harap Allah dengar dan makbulkannya untuk saya kelak.. Insyaallah. 

akhir kata... 
jaga diri abg bebaik kat sana.. 
jaga niat... 

Bidadari Duniamu, 
Chenta 



No comments:

Post a Comment