Wednesday, March 22, 2023

Dia Beli Kereta Baru !!!!!!

 feninn.. aku feninnnn

dia ni laaaaa.. ermm.,. geram jee. 

 

hari tu dia cakap dia berkenan dengan satu model kete honda ni.. 
lawa katanyaa.. for me.. xtau.. 
sebab aku x minat kete sangat. 
tau guna jeee.. hehehe

then... dia tetiba kelmarin pergi bank.. 
xtau la ape urusan dia.
then kelmarin dia upload tunjuk kete toyota vios 2023 ni.
cantik la juga model dia..

dia memula cakap.. tengok tengok je..
aku pon.. okey la..
tetiba.. semalam dia cakap.. kete dapat dahh
aku terpegun sekejap
lajuuuuuuuuu pulak dia

pastuuu.. cepat ehh dia buat keje..
tak sempat aku nak bunyi apeee tetiba dah dapat
bila aku cakap kat dia.. 
dia balas gini je.. 
"tak ape la sayang.. kan dah selamat beli dah.. " 
ehhh geramm la aku dengarrrr. 

jaga awakkk..
saya ikat awak kat pokok pisang jiran sebelah rumah nanti baru tau.. 
gerammm betul akuuu. 


No comments:

Post a Comment