Friday, March 24, 2023

💜🦋 Catch Ya~!! 💜🦋

 

"Catch him "

haaa.. nak sambung cerita nii.. 

kalau post lepas lepas aku dah citer pasal awal perkenalan dan juga "Bondee" 

so.. mulalah perkenalan kami.. 

nak kata rapat sangat pon tak.. sebab mamat tu acah acah bizi.. 

huhuu.. so kenkadang laaa dia reply.. 


until one day.. dia ade event kat area KL.. and dia ade mesej kat bondee ajak aku datang..

ye laaa.. dia cakap dia selalu datang KL kan.. aku ajak la jmpe kalau dia datang tu kan..

dia dah bagi tarikh.. and katanya kat area Stadium Shah Alam.. 

dekat je dengan rumah.. opkos tak keberatan.. 

tapi.. kalau ikutkan masa tu aku keje.. 

so.. bagitau dia.. insyaallah je la.. 


disebabkan event dia hari sabtu.. 

dia datang KL hari jumaat.. sempat laaa dia rilex and jalan jalan area sini kan..

ye la.. event pon start awal pagi.. better sampai awal.. boleh rehat rehat. 

then.. jumaat tu ada la main reply reply dengan dia..

dia bagitau dia lepak kat Tapak Seksyen 9, Shah Alam.

and masa dia bagitau tu.. aku masih dalam kete.. ondaway balik rumah..

tengah hadap jem..


and masa dia ajak tu.. tau je.. dia ajak ajak ciken..

sebab.. dia macam tak bagi spesifikkk.. 

but since dekat je dengan rumah.. aku pon datang..

tapi.. hahahahah.. dia x tengok fon masa aku mesej tu..

salah aku ke?? nasebb ahh


since dia x tengok fon.. aku pon buat xtau laa dengan dia.

walaupon mata melilau juga laaa scan mana satu dia. 

sambil mata mata scan nak beli jajan apeee.. hehehe..

makannn opkosss takkan lupa. 


thennn.. dalam mata melilauu.. 

ehhh... tu macam diaaa je..

xpe laa.. sekodeng sekejap dari jauhh.. 

hehehehe.. 

tak tegur pon... sebab kitorang saling tak kenal kann..

kang aku tegur.. dia buat buat takk.. maluuuu laa.

lagipon masa tu dia beramai ramai.. penuh geng bezza dia.. 

segann kita..


jadi ape kita buat.. i text him.. 

"i think i catch you "

dan sambung lepak makannnn sampai habis 

since dia x balassss... .. kita balik.. 


ermmm.. korang rasa dia macam mana???

hahhahahaha.. nanti laaaa aku smabung cerita..

sabarrr okeyyyy



No comments:

Post a Comment