Sunday, March 5, 2023

Teman Chobee ke Talent Bank


hello guysss.. 
hari ni... if ikut schedule asal.. aku jmpe dengan dua makhluk ni.. (Ms Angel & Chobee) 
masa tengah hari or petang..
after aku pergi kenduri kawen Adek.. 

tetapi.. sesuatu telah berlaku..
si Ms Angel dia boleh pulaaaa sidai budak tuu kat KTM Setia Jaya. 
gara-gara dia terlelapp..
pastu dia mesej suruh amik si Chobee ni haaa.. 

bila tahu budak tu dah kena sidai lamaaa dengan awek sorang ni..
kita pon bergegas laa mandi and bersiap..
ciannn budak tuuuuuu.. 
haishh.. ape laaaa kannn.. 


dah alang-alang keluar acah main sarung je baju tuu..
dah amik chobeee.. then balik rumah.. sebab diorang ajak gi makan sekali.
bila tengok jam.. ehh nak dekat jam 12..
budak ni register pkol 12.. 
so.. kita ke Sunway Pyramid terus laa.
kang lambat-lambat kang susah dapat parking..
lagi bising mak tiri sorang tuu.. 


so.. makan kat ayam penyet.. sebab diorang nak makan heavy,..
padahal baru dating dengan Mr Butterfly kat sini juga semalam.. (rinduuu dahh kat dia. hiks) 
so.. lepas makan.. bawak diorang pergi bahagian Convention Centre.. 
dah sampai sana.. Ms Angel ajak teman si Chobee ni.

tanya la ape yang si Chobee cari as perkerjaan dia..
then.. tengok tengok ape yang ada.. 
bila aku jalan jalan.. sempat juga la mulut ramah ni dok tanya tanya kerja kosong tu kann..
al-kisahhh.. sempat tengok marketttt.. 
(yang ni.. korang jangan mengadu kat mr Butterfly pulakkk) 

kembali kepada niat asal..
aku banyak kali jugaaa jual si Chobee ni..
pung pang pung panggg aku celoteh itu ini..
selit sana sini... melambung lambunggggg aku jualll..

mana tahu asbab usaha kecil aku ni..
Chobee dapat kerja kannnn.. insyaallah.. amin. 

lepas dari sini.. kitorang gerak pergi IKEA DAMANSARA..
sebab nanti kalau kena hantar CHobee dah dekat arah sana..
makan ikea sattt.. 
pastu hantar dia balik.. 

gud luck chobeee.. 
semoga maju jayaaaa



 

No comments:

Post a Comment