Monday, March 20, 2023

💜🦋 Bondee 💜🦋

 

"Bondee" 

kalau post lepas aku dah cerita tentang awal perkenalan aku dengan Mr Butterfly ni kan. 

hari ni.. aku sambung cerita.. 


awal kenal dengan Mr Butterfly tu kat twitter.

tapi tak adalah rapat mana pon dengan dia.. 

then ade satu Apps ni masuk.. and tetiba jadi trend.

nama dia "BONDEE" 

and apps ni macam tempat kita borak borak..

sambil tu buat deco deco space kita sendiri..

bab deco tuuu la yang buat aku terumpan untuk main bendalah ni. 

and dia kena ada neighbours laaa.. baru boleh borak..

neighbours = kawan. 


and.. salah satu neighbours aku... Mr Butterfly..

coz we publicly share our bondee links..

kat situ follow and mula borak..

borak biasa biasa je.. macam kawan-kawan.. 


tapi.. BONDEE ni la permulaan borak borak teruss dengan Mr Butterfly.. 

sebab.. kat twitter tu.. takat borak kat space je.. 

reply tweet kalau ada bende je kan.. 


and kat Bondee ni Mr Butterfly ada ajak jumpa.

jumpa kat event yang dia nak join.. area KL. 

bab yang niii.. aku cerita kat next post laa. 


No comments:

Post a Comment