Monday, August 30, 2021

Mimpi Daddy Lagi.

 

good morning gaisss.. 

i think kali ni cuma a short update je kot.. 


malam tadi sekali lagi daddy datang dalam mimpi..

datang dalam keadaan masa dia sebelum meninggal.. 

masih sedikit cergas walaupon berkerusi roda..

berjalan jalan dengan aku.. mcm dulu dulu..

bila nak bangun dari duduk di lantai harus dibantu..


kali ni dia bukan datang seorang... 

dia datang bawak geng... bawak mokde (kakak daddy-juga dah meninggal) dengan mak ngah

dalam mimpi tu... aku teman daddy keluar..

terjumpa dengan mokde dengan makngah kat satu R&R..

pastu balik rumah..

daddy and kakak2 daddy ni masak untuk kitorang kat dapur..

pastu daddy merajuk.. sebab ade masakan dia yang xberapa nak jadi. 


oh ya.. dalam mimpi tu terselit si apek celup sorang tu..

adik aku panggil dia minta dia betulkan paip..

aku marah.. sebab adik aku gunakan kawan aku..

hehe.. 


heeee... kakak rindu daddy.

rindu sangat sangat kat daddy.. 

al-fatihah. 


No comments:

Post a Comment