Wednesday, August 25, 2021

Sakit Dada Rasa Nak Mati


malam tadi sekian kalinya episod sakit dada menyerang.. 
memula tu rasa penat dada je..
makin lama makin sakit..
makin sakit.. 
tapi sebab masa tu kita tengah layan Discord borak pasal pertahanan..
tahan je la sikit sikit.. 

sekitar jam pkol 1 pagi.. aku call tele Mr Teddy..
mengadu aku sakit and xboleh bernafas.. 
tapi.. aku sendiri pon xde kekuatan.. x larat..
so, what i do is... 
i knock the door.. "bamm... bamm... bamm"
aku ketuk je pintu bilik tu.. 
orang kata.. untung sabut timbul. untuk batu tenggelam. 
and dia perasan... he come over and look at me. 

aku masa tu.. terus terang cakap.. memang fikir sakit je..
sakit sangat sangat....
tak boleh bernafas...
tak boleh fikir ape dah selain sakit.. 
menangis nangis aku tahan rasa perit. 

he is there.. besides me..
try gosok belakang badan.
try picit picit badan.. 
buat ape yang terdaya untuk cuba kurangkan rasa sakit aku.
while aku.. masih rasa sakit..
siyes masa tu.. aku dah fikir nak mati dah.

masa tu aku dah ternampak bayang daddy .. 
duduk di satu sudut... tengok aku. 
aku cuba panggil dia.. tapi dia x bergerak pon..
puas aku panggil.... dia cuma nengok.. 


No comments:

Post a Comment