Monday, June 27, 2022

A Day with Kecik & Shuben (Drama Sebabak)

a day with kecik & shuben
( Drama Sebabak - Shuben SaLah Wifey )

 last post aku dah bagi hint..

ada dramaaa berlaku sebelah movie..

haa.. gituu..  ko sabajap.. aku nak amik nafasss sekejap. 


okey.. begini citer dia.. 
biasa laaa kan..after wayang memasing buat larian pecut pegi toilet..
termasuk laa kecik & shuben ni .. diorang buat pit stop kat toilet
itu normal.. bukan itu drama dia.. 

aku yang x rasa nak membuang tu duduk la kat luar, jadi penunggu setia.  
bila aku dok menunggu tu, mata aku perati laa apa yang ada..
 kak engku tengah borak2 dengan rombongan dia. 
bila toleh toleh tepi.. ehh.. shuben dah keluar toilet..
 and aku nampak dia tengah cakap kat perempuan sebelah dia. 

aku nampak la perempuan tu macam senyum senyum kat aku.. 
aku ingat si shuben ni TERjumpa kawan dia kat sini 
and perempuan tu macam sapa "hai" guna isyarat mata. 
aku pon senyum (walau tak nampak sebab pakai mask) and angguk kepala tanda say "hai" balik kat perempuan tu. 
ala... macam korang la.. kalau partner korang terserempak dengan kawan...
korang sapa jarak jauh.. haa.. gitu la aku.. 
walaupon xde la jauh mana pon aku dengan dorang..
kalau cakap.. diorang boleh je dengar suara aku. 

then tengok lagi.. tetiba nampak isyarat dari that girl.. 
pompuan tunjuk2 kat si shuben. 
aku mcm blur. ape hal. 
pastu aku ngintai je la diorang sambil cuma memahami maksud tanda tersebut. 

agaknya tersedar ade yang memerhati.. 
si shuben menoleh arah aku... 
dah tetiba si shuben berkata " ahh shit... aku salah orang" sambil jalan dekat dengan aku. 
kuat x kuat pon kami dengar la.. 
ape lagi.. kecohhh la sebentarrrr ruangan depan toilet tersebut.. 
abisssss... makcik makcik depan toilet (geng kak engku) gelak.. 

kak engku lak masa tu tengah buat story ig dia..
haaaa... dan tetiba muka kami intepremmm kat dalam itu ig story dia laaa..
gamattt weii.. kne gelakkk.. 

kebetulan baru pulak nengok citer 3 janda melawan dunia.. 
bila kena scene macam ni.. macam awal pulak aku kne janda.. wahahha.. 
LAKI AKU SALAH WIFE WEII ~!!!! 
bila tanya kenapaaaa... 
helok je shuben cakap " aku ingat ko dooo.. sebab dia pakai spek bulat macam ko.. aku lupa ari ni ko xpakai spek... hahahaah.. sowiiii wei " 
but... xde ape.. kami baik baik jeee..
masih bersamaaaaa eehhhhh. 

⭐️⭐️⭐️

bila partner ko salah "bini" lepas keluar toilet.. 
kebetulan pula kantoi tu depan retis and dia tengah buat ig story.. haaa.. ni makan dia.. 

 



No comments:

Post a Comment