Monday, June 27, 2022

A Day with Kecik & Shuben (Part 2)

a Day with Kecik & Shuben 
( shuben ajak tengok janda )

okeyy..  last post aku dah mula cerita pasal date dengan Kecik & Shuben ni 

kitorang baru first time meet... 

aku dengan kecik la... kalau shuben tu dah jumpa banyak kali. 

nak kata awkward tu tak juga..

sebab kitorang kerap juga berhubung.. 

story... video calls.. and  wasssapp.

so.. boleh la.. agak nyambung juga..


orite.. sambung citer.. 

lepas makan..  kitorang pergi beli tiket..

al-kisahnya masa plan awal nak jumpa ni.. si shuben ajak tengok mak janda.. 

katanya.. dia x de geng nak tengok movie mak janda (3 Janda Melawan Dunia)

naseb juga la Central I-City ni semua ada under 1 roof.. sonang..

ade TGV kat sini.. sekodeng showtime citer wayang tu sesiap dah semalam. 

so... lepas makan.. beli tiket sesiap.. 

and we have around 1 hour before movie tu start.. 


1 hour tu... kitorang layan kopi kopi..

yang berdua tu memang kaki kopi....  so.. i suggest try kopi Ngu Nyen.. 

kebetulan ade kiosk dia kat situ kan.. 

aku yang xminum kopi ni.. aku pi beli tiger sugar..

and yang bebal tu.. aku x baca menu tu elok elok..

and aku gatal pi order yang milk tu..

dah la x minum milk.. memang kelat la muka aku minum air tuu..

nasib laaaaa boba dia kuat juga rasa brown sugar dia.

kalau tak.. mau dilema idup aku nak perhabiskan.. 


tiket dah beli... kopi dah dapat.. 

waktu show time dah nak open dah.. 

letsgo.. jom kita tengok wayang ~~~ 



No comments:

Post a Comment