Wednesday, June 8, 2022

Mr Teddy suruh masak.

good morning gaiss 

hope semua baik baik aje. 


aku mcm pelik je dengan mimpi aku tadi 

hahaha.. sangat pelikk. 

ermm.. aku citer ehh. 


dalam mimpi tu.. aku tengah melepak.. 

dalam melepak tu.. ade ramai juga la.. 

ade pejal, ridzwan, ms angel, bear and many more.. 

ramaii. meja je bersambung sambung.. 

and dalam tu.. ade mr teddy.. 

memula tu dia datang sorang.. 

and i was.. lantak dia ah.. i makan je. 


and dalam mimpi tu juga.. i bru pindah rumah..

got more space at home. 

and got new chiler..new kitchen 

( amin.. semoga termakbul) 


dalam pada lepak tu.. datang la si teja ni.. 

mcm lambat sikit.. and the only space yg ada is next to me.. tapi.. dia xnk.. so.. i was like lantak dia la.. 

and dia duduk kat tempat lain. 


lepas lepak lepak tu.. i need to go somewhere else.. 

lepas tu datang balik kat sana.. 

datang datang.. kne bahan.. 

and i mcm biasa.. buat kebal. 

tetibaaaa.. ha yang tetiba ni la yg pelik. 


tetiba si mr teddy datang depan i.. 

dia tanya..."you free tak?" 

me blur..tanya balik kenapa.. 

he said... "if u free... nk minta u tlg lipat n kemaskan baju i" . sambil bagi satu plastic mcm baju.. 

aku bukak.. ade baju sehelai.. aku amik. 


pastu entah camne ntah.. 

dia ngomel ngomel pasal teja kuat jeles.. 

aku diam je.. 

tetiba borak pasal peti sejuk i kosong.. bla bla bla.. 

then mr teddy suruh i masak.. 

macam ayam penyet... with sambal.. 


hahahaha.. entah laa.. 

mimpi ni.. pelik pelik je. 






 

No comments:

Post a Comment