Thursday, June 16, 2022

Trip Ke Kuala Selangor Part 3

#Trip Kuala Selangor

( The Day ) 

The day.. Selasa 31 May 2022

kami nak pergi Kuala Selangor..

plan kali ni 2 kete. 

Kete Bear - Bear, Nia (awek Bear) dengan i 

Kete Mel - Mel dengan Abang Eddy (kawan Mel) 

yeee.. saya sendu sensowang xde partner.. tapi dulik hape.  

(berani la diorang nak abaikan i... i gigit kekuat dorang nanti) 

Cantikkk Kannn mekap kita


Bear cakap nak amik pkol 6 pagi.. 

lepas subuh..

gigih ye seketul aku bangun awal.. 

mandi.. siap pakai lens baru beli lak tu.. hahahaha. 

(i beli lens masa keluar pergi Time Square... 3 pasang RM 50 je uols) 

pastu sebab nak kasi extra Cantik... kita pakai bulu mata palsu ke kengkawan.. 

hahaha.. sempatt.. tapi natural je.. nak nampak efek bulu mata ada je..

biasa la bulus mata kita nipiss je awak.. xperasan sangat pon..


tapi... si bulu mata ni buat hal la pulak..

sebelah pakai senang jeeeeee terletak helokss..

sebelah lagi.. dah macam ape je dok tampal bukak.. tampal bukak.. tak mo pulak dia lekat. 

sampai bear kne tunggu i bersiap.. hahaha.. nasib la labu. 

bear masa call " wei aku dah sampai " 

me : weii.. tunggu kejap.. bulu mata palsu aku xmo lekat weiii... dia lekat je aku siap 

bear: ye laaaa... aku tunggu (pasrah) 


haa.. baju pulak.. ade kesah dia..

memula nak pakai baju satu ni..

baru juga la belii masa keluarr gi Times Square ari tu..

dah siap gosok..

bila nak pakai.. eh eh.. singkat pulak..

gantung kat perut n dada pulak..

kita nak pergi makan makan ni.. mana boleh sangkut kat perut..

x lawa la gambar..

so.. sesi capaiiii je la baju ape yang ada.. nasibbb. 


so.. setel lekat bulu mata.. 

jam pkol 7.. lambat 1 jam dari plan asal..

tapi bear pon sampai lambat... nak dekat pkol 7 baru tiba depan rumah. hehe.. 


so.. letsgo.....

tapi kne singgah Shah Alam dulu..

Bear kne belikan mak dia sarapan dulu.. (anak mithali sungguh member aku) 

dah setel semua hal... 

letssss kita gerakk ke Kuala Selangor..


sumpah aku xtau si Bear ni bawak lalu mana..

tapi.. dari I-city Shah Alam.. 

entah jalan mana.. tetiba sampai kat Kapar, Klang..

depan sikit... sampai kat Jeram.. 

punya la tadi risau kitorang lambat sebab kete satu lagi dah gerak.. while us masih kat Shah Alam.. 



No comments:

Post a Comment