Monday, June 27, 2022

A Day with Kecik & Shuben (Part 4)

a day with Kecik & Shuben
( Pesta CokLat )

 after wayang.. ade yang nak berdessert bagai..

sweet tooth katanyaa..

kita pon layankan aje..

memula ingat nak lepak kat Sopoong.. pekena bingsu..

tapi mesin bingsu dia rosak.. so.. kita tukar kedai.. 

ni aku kompiuss.. muka lapar ke.. ke muka tahan malu kes drama sebabak tadi.. ke bosan

next.. kita pi Molten Chocolate.. 

ni semuanya sebab nak layan tekak manis EN Shuben yee... 

sweet tooth katanya.. 

(agaknya aku xcukup maniss untuk dia kot... ke aku x bisa dimakan.. haha) 


mango tea - aku punya


so.. kat Molten ni.. aku order Mango Infused Tea... 

and diorang sumer pon order teh juga (sebok je semua nak tiru).. 

Shuben with his Earl Grey tea while Kecik with her Green Tea. 


meriahkan pancake dia.. 

for food.. kita order pancake with ice cream and Churros.. 

and semua ni diorang bubuh chocolate.. 

coklat pula boleh pilih white choc atau dark choc atau milk choc.


churros 


sedap juga la makan kat sinii.. 

tapi.. bila makan kat sini.. terasa macam orang have have gittu..

harga.... affordable.. but bukan jenis aku la makan selalu sini..

choc dia not badd... feels like choc.. good quality.

teh dia... for me biasa je... 

and jenis aku yang suka manis.. habis semua gula orang sebelah aku rembat..

tengkiuu shuben & kecik supply gula for my teh. 

(ni baru definisi sweet tooth... gula pon sampai 5 satchet bru rasa ngam kat tekak aku) 

naseb baik juga shuben & kecik minum air teh.. teh kosong... hehehe




kat kedai makan ni pon shuben buat hal ehh..

masa tu kecik yang duduk kat sebelah aku ni dok la bz dengan fon dia..

tengah banyak keje kottt.. 

pastu.. aku pon suap la pancake kat kecik..

so.. dia boleh buat keje dia.. and makan.. 

suap suappp shuben

tetiba si shuben "untuk ko ehh kecik.. ade orang suap ko" 

aku macam.. laaaa.. nak disuap juga keee... 

aku pon potong pancake and try nk suap si shuben..

dia menggeli depan aku xnak lak.... gedik ~!!! 

tadi ngomel.. orang buat dia xnak... mengada ~!!! 

laki memang gitu ehhh? 


after makan... aku pon balik laa..

ohh.. hantar kecik balik rumah dulu.. then balik. 



No comments:

Post a Comment