Thursday, June 30, 2022

Cemburuan pulak dia

 

bru sehari setengah aku diam.. 

x update berita. 

saja x mesej. 


dah tiba tiba dia mesej.. 

pastu.. aku lambat balas 10 minit. 

ehhh.. dia merajuk sendiri. 

bengongg dehh aku. 


antara yang keluar ... 

"wat pe tu" " kt mana tu".. yang ni okey lagi. 

"dating ke tu..  bz dgn bf ke tuu. "

yang ni aku dh garu kepala.. ape hal ntah si bodyguard sorang ni. 

jelessss ke ape. 


then i reply.. n bgtau dia ape yg aku tgh buat. 

then dia balas.. " ala.. klu kluar pon. . dia bkn tahu.. dia kan jauh"

me like.. ko nak kena sontot kee? 

and i shoot him " abis klu jauh.. xcaya kat orang? mmg org kaki tipu ke ape?" 


ahh.. lantak ahh.. 

pening aku. 

baik aku gi layan eskrim. 

dah la ari ni serba panassss. 

bahang.


No comments:

Post a Comment